Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role eWOM v procese nákupného rozhodovania
Kucharovicová, Zuzana
Internet umožňuje zákazníkům sdílet své zkušenosti či názory na produkty a služby s množstvím dalších zákazníků, nebo jinak řečeno, zapojovat se do elektronické WOM komunikace. Tato práce se skládá ze dvou hlavních částí. První se soustřeďuje na hlavní charakteristiky e-WOM chování českých spotřebitelů a jejich motivy k přijímání a tvorbě e-WOM. Za tímto účelem je provedeno dotazníkové šetření (n = 220) s cílovou skupinou lidí ve věku 16 až 54 let. Výsledky naznačují, že hlavním motivem k vyhledání e-WOM je získání informací, které usnadní a urychlí nákupní rozhodnutí, snížení kognitivní disonance a vyhledání pomoci při problémech s produktem. Na druhé straně, tvorba e-WOM vychází zejména z altruistických motivů, pocitu kolektivní moci a ventilování negativních emocí. Druhá, experimentální část této práce zkoumá pozornost spotřebitele v závislosti na charakteru e-WOM, strukturálním prvku, typu značky a v závislosti na jednotlivých prvcích online recenzí. Závěry eye-trackingového šetření (n = 24) dokazují statisticky významný vliv interakce mezi typem značky a charakterem e-WOM na pozornost spotřebitele a dominanci jména recenzenta v poutání pozornosti před jinými prvky recenzí. K objasnění výsledků eye-trackingového měření je proveden hloubkový rozhovor. Doporučení pro budoucí výzkum a návrhy aktivit v oblasti e-WOM marketingu jsou předmětem diskuze.
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Linhartová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit moderní koncept s názvem online reputation management, v jehož zájmu je zajistit co nejpříznivější reputaci firem na internetu a podpořit tak jejich pozitivní vnímání. Tímto tématem je vhodné se zabývat především z důvodu rychlého vývoje technologií, díky nimž je reputace čím dál více v ohrožení, a přitom i nadále zůstává klíčovou hodnotou ve firmách. Teoretická část práce nejprve představuje firemní komunikaci a PR, ze kterých zkoumaná disciplína vychází, a které předchází výkladu o klasickém reputation managementu. Hlavní téma práce pak blíže popisuje význam řízení reputace na internetu a různé techniky, které k tomu mohou firmy využívat. Praktická část se zaměřuje již na konkrétní prostředí, ve kterém je online reputation management často aplikován, a tím jsou recenzní portály. Recenze se ukázaly jako stěžejní faktor při utváření online reputace, a proto je pro současné firmy vhodné se včas a adekvátně adaptovat na dynamické internetové prostředí, kde mohou proaktivně řídit uživatelská hodnocení ku svému prospěchu. Vlastní výzkum přináší vhled do rozhodování současných internetových uživatelů nejen na základě online recenzí, ale také podle způsobů, kterými firmy se svými publiky v tomto prostředí komunikují. Vybrané strategie totiž významně ovlivňují...
Application of online reputation management for accommodation facilities
Martinková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Telyčková, Radka (oponent)
Cieľom práce je analýza používania sociálnych sietí a nástrojov pre správu online reputácie ubytovacími zariadeniami. Informácie potrebné pre analýzu boli získané z dotazníkového šetrenia, ktorého sa zúčastnili štvorhviezdičkové a päťhviezdičkové hotely v Prahe. Rovnako bolo autorkou prevedené porovnanie nástrojov pre správu online reputácie, ktoré sú v súčasnosti na trhu dostupné. Po podrobnej analýze sú vyvodené závery a odporúčania, ako môžu ubytovacie zariadenia efektívne komunikovať na sociálnych sieťach a rovnako efektívne riadiť svoju online reputáciu, ktorá je v súčasnosti pri výbere vhodného ubytovacieho zariadenia hosťom veľmi dôležitá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.